Hodnocení obchodu
Do objednávky jsem vyplnil dodací adresu do práce, fakturační adresa byla na jinou adresu. Na dodaném balíku bylo chybně uvedené jméno i adresa, dopravce mě po dvou dnech nenašel. Musel jsem se dopátrat sám, kde balík je.
(Administrátor)
Dobrý den pane Dundáčku
kontroloval jsem Vaši zakázku a obávám se, že v tomto případě jsme v tom trochu nevinně. Ve Vaší objednávce byla uvedena doručovací adresa Hruškové dvory, Jihlava a na tuto adresu také zásilka odešla. Chyba se tedy nejspíše stala již před odesláním objednávky.
I přes to jsme rádi, že se nakonec vše vyřešilo.
EB
Edita Bandyová
Nízké ceny, rychlé dodání. Spokojenost.
IT
Ivana Tomková
Zboží doručeno rychle a v pořádku, doporučuji.
MS
Miroslava Sadovska
Perfektní při tvarování okrasného záhonu
(Administrátor)
Děkujeme. Až budete záhony rozšiřovat, rádi vás opět uvidíme :-)
(Administrátor)
Dobrý den Žofinko
Děkujeme za zpětnou vazbu. Jsme rádi, že vše proběhlo k Vaší spokojenosti.
obchod reaguje rychle,doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den
Snažíme se :-) Děkujeme za recenzi
Dobré
S obchodem jsme velmi spokojeni. Přesto, že požadovanou délku trapézů 4m obchod neměl, nechal nám je nařezat. Moc děkuji panu Beckovi, který vše ochotně vyřídil. Jsme velmi spokojeni. Šíblová Ilona
výborné jednání a snaha vyjít zákazníkovi vstříc.
Takový e-shop jsem ještě nezažil.
Objednávku rozdělily na 2 dodávky, 1. doručily teprve za týden, na 2.čekám již ca 2 týdny, telefonická komunikace neochotná (jak zjistím zavolám... tj. nikdy), na mail - žádná.
Mám naprosto jasno ohledně dalších nákupu v tomto shopu.
Viktor
(Administrátor)
Dobrý den pane Chalupníku
Mohu Vás požádat o specifikaci, která část Vaší objednávky nedorazila? V našem systému jsou dodací listy vygenerovány 10.5. s doručením v následujících pracovních dnech. Co se týče telefonické komunikace, tak poslední hovor ze zadaného čísla máme evidován právě na 10.5. ve 12:49. Co se týče e-mailové komunikace, tak z Vámi zadané adresy máme pouze přijatou objednávku, tj. v neděli 6.5.2018 ve 22:20.
Napište nám prosím na info@hyperhobby.cz , která část objednávky Vám chybí. Situaci obratem vyřešíme.
Zboží objednáno 27.4.2018. Obchod upozorňuje, že objednávky se o dva dny opozdí. Sice 1.5. a 8.5. byly svátky, ale do dnešního dne (9.5.) zatím nic nedorazilo. Zřejmě u někoho slovo "skladem" neznamená to, co by mělo. Nedoporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den pane Malý
Omlouváme se. Na e-shopu byla uvedená chybná skladová dostupnost a část objednaného zboží nebyla skladem. Zboží bude naskladněno dnes. Odeslání proběhne nejpozději zítra.
Do dnešního dne zakázka nebyla doručena ani nás nikdo ne kontaktoval. Stále čekám.synková 605386705
(Administrátor)
Dobrý den paní Synková
Omlouváme se. Nedopatřením jsme na Vaši objednávku zapomněli. Dnes je expedována.
Objednávku jsem posílal 28. 4. 2018. Je pravda, že následovaly 2 svátky, ale dnes je již 9. 5. 2018, platil jsem 3. 5. 2018 a zboží je stále v nedohlednu. Jak potom mohu něco hodnotit?
Vše v pořádku, celkem rychlé doručení