Hodnocení obchodu
Rychlé, operativní
Rychlost, vstřícnost, velmi dobrý osvědčený dopravce.
vše ok
V obchodě nakupuji poněkolikáté, naprostá spokojenost. Příznivé ceny, rychlé vyřízení objednávky (odesláno do 24 hodin). Obchod jak má být - rychlý a spolehlivý.
Dobrý den, jsme rádi, že se vracíte nakupovat do našeho e-shopu.
Děkujeme za pěkné hodnocení :)
Tým Hyper Hobby
Pokulhávala doprava od fa. Geis. Zboží měli od 1.9.2021 kdesi v Brně a doručeno bylo až 6.9.2021 v 11.30 h.
Nedošla žádná sms že bude doručeno. Jen email po 9h. že dnes zboží dojde- a žádný čas v kolik.
Na email se dívám jen ráno, tak mi nemile překvapilo když volal řidič že je před barákem. Naštěstí jsem byl doma.
Tak že s dopravou naprostá nespokojenost.
Už na jaře mi něco dopravoval taky Geis, měli přiject v poledne a nakonec dojeli v 19h.
A používají vozy jiné společnosti, no prostě hrůza hrůzoucí.
Kdo můžete tak se této společnosti vyhněte.
Vše jen to nejlepší
Byl jsem mile překvapen přístupem vaší pracovnice, která předem telefonicky upozornila , že dodávka zboží bude dodána následující den.
Dobrá a rychlá spolupráce.
Rychlá dodávka
Dobrý obchod, je spolehlivý
13. 7. 2021 jsem objednal a okamžitě zaplatil přístřešek na auto, který byl deklarován jako zboží je skladem.14. 7. 2021 mě bylo firmou poděkováno za nákup a oznámeno, že zboží není skladem a že jeho dodavatel má problémy s materiálem. Bylo sděleno, že o dodání zboží budu včas informován. Ve čtvrtek 5. 8. 2021 jsem byl informován, že zboží bylo předáno ke kontrole a v zápětí jsem obdržel SMS, že zboží bude v pondělí 9.8. nebo v úterý 10.8. doručeno. V pondělí jsem se spojil s řidičem, který konstatoval, že to v pondělí asi nestihne a že zboží doručí v úterý dopoledne. Protože v úterý se nic moc nedělo, znovu jsem volal řidiči kdy jej asi mohu očekávat. Řidič mě sdělil, že zboží zapomněli naložit a že bude doručeno asi ve středu nebo ve čtvrtek. Ve středu 11.8. jsem obdržel druhou SMS zprávu, že v pondělí 16.8. nebo v úterý 17. 8. bude zboží doručeno. V pondělí odpoledne jsem opět kontaktoval řidiče kdy asi zboží doručí. Sdělil, že v úterý mezi 9.00 až 10.00. Při vzájemném hovoru jsem ale zjistil, že zboží má dodat na fakturační adresu. I když jsem do objednávky zřetelně uvedl, že zboží nebude dodáváno na fakturační adresu, ale na adresu uvedenou jako "Doručovací údaje" tedy jako místo doručení. O této adrese řidič nic nevěděl. I přesto můj požadavek na místo dodání akceptoval a zboží v uvedeném termínu doručil. Celou tuto transakci jsem si pracovně nazval "O kohoutkovi a slepičce".
Nakupoval jsem zde již podruhé a opět vše v naprostém pořádku. Jako bonus jsem si vyzkoušel, že pokud se zadá špatně doručovací adresa a využijete na stránkách DPD příslušný formulář na změnu adresy a upozorníte i kurýra, máte přesto 100% jistotu, že vám bude zásilka doručována stále na špatnou adresu a budete ujištěni, že jste nebyli zastiženi. :o)
Velká spokojenost
dobrá komunikace
Objednal jsem si střešní pásku pod kontralatě a místo toho mi byla zaslána interierová akustická páska pod profily na sdk. Kterou jsem si mohl koupit v každých stavebninách o 60 % levnější na balení.
Dobrý den pane Novotný
Trochu nás mrzí, že jste neuvedl všechny informace, které jsme Vám na základě vaší "reklamace" zasílali.
Objednané těsnění pod kontralatě je oficiální systémový prvek dodávaný výrobcem. Kromě primárního použití - tedy jako těsnění pod kontralatě, se také dá použít pod SDK profily - to ovšem není jeho primární funkce. Jak jsme již zmiňovali, jedná se o systémový prvek, který má vliv na celkovou správnost montáže střešní krytiny a deklarovanou záruku.
Vizuální podobnost s klasickými akustickými páskami k SDK neznamená, že tento výrobek má také stejné technické vlastnosti.
Nabízeli jsem Vám také možnost vrácení zboží a peněz. Na toto jste již ovšem nereagoval.
S pozdravem
Tým Hyper Hobby