Podkladní asfaltový pás Tegola Safety APAO EPP 4mm

Kód: LS_2869020001101
1 573 Kč / rol 1 300 Kč bez DPH 197 Kč / 1 m2
Skladem (> 10 rol)

Podkladní pásy s modifikací APAO = nejvyšší kvalita s excelentní ohebností za chladu, mimořádná odolnost proti UV záření a stárnutí. Použití jako spodní vrstva vícevrstvené skladby ploché střechy nebo do souvrství obrácených střech.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Podkladní pásy s modifikací APAO  = nejvyšší kvalita s excelentní ohebností za chladu, mimořádná odolnost proti UV záření a stárnutí. Použití jako spodní vrstva vícevrstvené skladby ploché střechy nebo do souvrství obrácených střech. Je to přípravná či podkladní vrstva na hrubý beton nebo k dorovnání nerovností, zároveň slouží jako další zabezpečovací hydroizolační vrstva.

Aplikujeme natavením na podkladní konstrukci, u vyšších sklonů navíc zajistíme mechanickým kotvením lepenkáči s velkou plochou hlavou v místě překrytí, v případě sekundární izolace a nebo v případě použití jako parotěsná zábrana se okraje v místě překrytí svařují.

  • nosná vložka z netkaného polyesteru
  • vysoce flexibilní za studena, obzvláště tvárná a snadno zpracovatelná za všech klimatických podmínek
  • mimořádná odolnost proti UV záření a stárnutí
  • vhodné pro všechny aplikace, zejména hydroizolace střech - vícevrstvené skladby a nebo souvrství obrácených střech
  • aplikace natavováním nebo přibitím u sklonu ˃ 20 °
  • spodní i vrchní vrstva ze spalitelné fólie

 

Podkladní asfaltový pás Tegola Safety APAO EPP
délka / šířka 1 x 8 m
tloušťka 4 mm
hmotnost role 41 kg
počet rolí na paletě 23 rolí
typ pásu modifikovaný asfalt APAO
typ nosné vložky polyester
flexibilita při nízké teplotě - 25 °C
tepelná stálost + 140 °C
způsob aplikace natavováním a nebo mechanickým kotvením u sklonu ˃ 20 °

 

Montáž natavitelných asfaltových pásů

  • Povrch podkladní konstrukce musí být čistý, suchý, bez sněhu a námrazy, bez ostrých výstupků a bez prašného nánosu. 
  • Aplikace možná v rozmezí teplot 5 - 25 °C. (Při vyšších/nižších teplotách pásy uložíme v rolích na stojato uvnitř budovy.)
  • Podklad z betonu, plechu apod. natřeme asfaltovým penetračním nátěrem.
  • Po zaschnutí nátěru asfaltové pásy natavujeme na podklad.
  • Asfaltový hydroizolační pás se rozvine, usadí do správné polohy v místě natavení, následně se důkladně svine jedna polovina role a nataví se.
  • Potom se svine a nataví druhá polovina role.
  • Pásy se obvykle kladou jedním směrem tak, aby jednotlivé příčné spoje byly vůči sobě vždy posunuty minimálně o 0,5 metru.
  • Spoje jednotlivých hydroizolačních vrstev nad sebou se nesmí překrývat (v jednom místě, v jednom pruhu).

 

  • Natavování pásů je možné provádět v celé jejich šířce jednoho metru a nebo ve dvou krocích, nejdříve postupně natavit pás v šířce přibližně 85 cm (kromě přesahu), a následně samostatně provádět natavení přesahů/spojů pásů.
  • V hydroizolačních souvrstvích se asfaltové pásy mezi sebou celoplošně svařují plynovým hořákem tak, aby se horní i spodní vrstva asfaltové směsi u pásů rozehřála a tavila tak, aby došlo k vodotěsnému natavení hydroizolací.
  • Plamen hořáku udržujeme poměrně nízko nad povrchem plochy.
  • Natavování příčných přesahů vrchních asfaltových pásů s ochranným posypem je nutné provádět takovým způsobem, aby v oblasti příčného přesahu (o minimální šířce 12 cm) došlo ke spolehlivému spojení navazujících pásů. Horní povrch je potřeba nahřát tak, aby se ochranný posyp zatavil do krycí asfaltové vrstvy nad nosnou vložkou a zároveň, aby došlo ke správnému nahřátí spodní plochy a spálení PE fólie u přilehlého pásu. Natavování přesahů pásů musí plnit funkci hydroizolacce a v přesazích se tak nesmí tvořit vlnky.
  • Po natavení se doporučuje nechat asfaltové pásy zchladnout a v maximální míře omezit pohyb po jejich povrchu.

 

Mechanické kotvení

  • Provádíme v oblasti přesahů spojů pásů. Podélné přesahy mají min. šířku 12 cm a příčné přesahy mají min. šířku 15 cm.
  • Pro mechanické kotvení je potřeba použít příslušné kotevní prvky vzhledem ke skladbě střechy a typu podkladní konstrukce (beton, dřevo, plech). Umístění kotevních prvků v přesazích asfaltových pásů se doporučuje provádět tak, aby v místě kotveních prvků vzniknul mezi okrajem podložky nebo horní plochy hmoždinky kotevního prvku volný přesah o minimální šířce 8 cm pro natavení hydroizolací.
  • Pásy nejdříve volně položíme na čistý podklad - pás se nejprve rozvine, usadí se do správné polohy, v přesazích se mechanicky přikotví a po položení sousedních asfaltových pásů a jejich mechanickém přikotvení se postupně provádí natavení jejich přesahů.

 

logoTegola InnovationSpolečnost Tegola je světovou jedničkou na trhu již od roku 1971. Značka má své kořeny v Italském městečku Vittorio Veneto a od svých počátků se specializuje na výrobu střešních produktů a systémů, v níž je proslulá svojí špičkovou kvalitou. Tegola neustále invouje systémy se zaměřením na environmentální udržitelnost. Na českém trhu se společnost Tegola objevila v roce 1991 a své postavení na trhu si získala zejména díky dlouhověkosti nabízených produktů, jejich snadné instalaci a vysoké kvalitě.

Doplňkové parametry

Kategorie: Podkladová lepenka
Záruka: 24 měsíců
Barva: černá

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné