Vážení zákazníci. S ohledem na velké množství objednávek,e-mailových dotazů a telefonátů, může docházet menšímu prodlení v doručení objednávek, stejně tak ke zpoždění reakcí na Vaše dotazy. Děkujeme za pochopení.

Informace k vyřízení objednávek

Vážení zákazníci, 

vzhledem k aktuálně běžící sezóně hobby sortimentu jsme velmi vytíženi zpracováním všech vašich objednávek. Věnujte proto prosím pozornost následujícím informacím:

STAV VAŠÍ OBJEDNÁVKY

  • Oproti běžnému (mimosezónnímu) provozu, kdy vyřízení objednávky trvá standardně 2 dny, se nyní prodlužuje stav vyřízení objednávky na 7 pracovních dnů (expedice).
  • Ve chvíli, kdy objednávku vyřídíme, obdržíte emailem upozornění, že jsme zboží předali k expedici. Prosíme vás však o trpělivost, i dopravci jsou nyní velmi vytíženi a může se stát, že zboží doručí s mírným zpožděním.
  • V případě, že nejpozději do týdne neobdržíte svou objednávku, ani informaci, že jsme ji expedovali, prosím kontaktujte nás emailem na info@hyperhobby.cz (nezapomeňte prosím uvést číslo své objednávky) a my vám prověříme stav, ve kterém se vaše objednávka nachází.

PLATBA PŘEVODEM PŘEDEM

  • Tento způsob platby i za běžného stavu znamená, že vám musíme vytvořit a zaslat zálohovou fakturu, kterou následně uhradíte a jakmile obdržíme a zaúčtujeme platbu, připravíme zboží k expedici. Rychlost vyřízení takto uhrazené objednávky je závislá především na včasném uhrazení zálohové faktury, kterou od nás obdržíte.
  • Po uhrazení zálohové faktury nám prosím nezasílejte potvrzení o platbě z vašeho bankovního účtu, náš systém totiž není dokonalý a neumožňuje odeslání zboží dříve, než je platba připsána na náš účet. 
  • Tento způsob platby doporučujeme především pro firmy.

PLATBA ZBOŽÍ DOBÍRKOU

  • Aktuálně již dopravci, které využíváme, umožňují opět vybrání dobírky při doručení zboží, proto je tento způsob platby v současné době nejideálnější.
  • Prosíme vás však, abyste i nadále dodržovali svou bezpečnost i bezpečnost zaměstnanců dopravců.

INFORMACE O SKLADOVOSTI ZBOŽÍ NA WEBU

Objednali jste si zboží, u kterého bylo na webu uvedeno "skladem" a následně jsme vás kontaktovali, že již není dostupné nebo bude skladem až za nějaký čas?

  • Nejčastěji je to z toho důvodu, že zboží máme skladem, ale není dostupné v potřebném množství právě pro vaši objednávku.
  • Dalším důvodem je skutečnost, že ve chvíli, kdy jste si zboží na webu prohlíželi, jej zakoupil někdo před vámi a tedy pro vaši objednávku se již zboží vyprodalo.

KDY BUDE MÉ ZBOŽÍ SKLADEM A MOHU OČEKÁVAT DORUČENÍ OBJEDNÁVKY?

V současné situaci bohužel ani sami mnohdy neznáme přesné datum, kdy bude chybějící zboží naskladněno, popř. k vám dodáno z těchto důvodů:

  • Výroba zboží je zahlcena a nestíhá vyrábět / dodávat zboží 
  • Dopravci jsou přetíženi
  • Zpoždění naskladnění dodaného zboží z důvodu přednostního expedování skladového zboží 

Věřte, že děláme maximum pro to, abychom veškeré možné zboží dodali a odbavili tak všechny vaše objednávky. Zároveň vás prosíme o trpělivost a pochopení. 

Děkujeme.

Tým obchodu Hyperhobby.cz